Всичко за мен

Моята снимка
Намирам себе си като доста спонтанен, интересен и забавен човек!Привличат ме големите скорости,големите скоци и адреналина!Занимавам се главно с Паркур и Tricking вече от 2 години!В този блог ще поствам предимно развитието ми в Паркур-а, лични наблюдения отностно тренировки упражнения и много други!

понеделник, октомври 22, 2007

Welcome!

Здравейте на всички...

За тези които не ме познават нека се представя...Казвам се Мартин Антонов, на 16 години от град София,България!Занимавам се предимно с Паркур, от вече 2 години, както и с Tricking от вече над година.

В този блог,ще публикувам мои мисли, наблюдения, виждания по различни въпроси, оценки на положения както и много други неща, предимно свързани с Паркур/Tricking.

Всеки който има въпроси към мен, може свободно да ме потърси на имейла ми:enemy2all@abv.bg

Няма коментари: