Всичко за мен

Моята снимка
Намирам себе си като доста спонтанен, интересен и забавен човек!Привличат ме големите скорости,големите скоци и адреналина!Занимавам се главно с Паркур и Tricking вече от 2 години!В този блог ще поствам предимно развитието ми в Паркур-а, лични наблюдения отностно тренировки упражнения и много други!

сряда, декември 19, 2007

Мотивация и постижения!

Добър вечер скъпи приятели!

През последния месец се чувствам толкова намерен, ако мога да се изразя така, толкова мотивиран и фокусиран, колкото не съм бил един път през изминалите 2 години от както тренирам...Може би най-накрая разбрах какво всъщност има значение, какво искам да постигна, и със сигурност знам как да го постигна!

Мотивацията, скъпи приятели, това е нещо много важно, нещо което ме изкара от гадостите и глупавите неща които си причинявах преди!Успях да се мотивирам и чрез силата на волята успях да променя толкова неща, да започна толкова нови и полезни занимания и в същото време мисля по-трезво от когато и да е било!

Нека си дойда на думата...Постиженията за които говоря в заглавието, са свързани изцяло с начина ми на живот през последния месец, неща които проумях и открих за себе си!Както някои от вас знаят, имах проблем с цигарите, щастливо мога да заявя, че от 2 седмици и повече не съм се докосвал до цигара, а и нямам намерение а и желание да го правя!През последния месец спазвах доста стриктно тренировката, която заедно с няколко човека изготвихме и предложихме във форума на ТМ!От един месец насам се храня толкова балансирано и пълно, че по добре не съм се чувствал никога!Съзнанието ми се прочисти, знам какво искам, знам какво трябва да направя за да постигна това което искам и мисля че вече направих първата крачка... :)

Благодаря приятели, че търпеливо прочетохте поста ми!Надявам се всеки да успее да намери своя собствен път...Но не забравяйте, че без помощ от приятелите ви, сте загубени! :)

С най-добри пожелания!
-Марто

1 коментар:

Martin Nikolov каза...

Евала адаш много готин пост!